Miten ihmisen päähän mahtuu näin paljon ajatuksia? Ja miten monta tunnetilaa ihminen joutuu sietämään samaan aikaan: Ihastuminen,pelko,uteliaisuus,väsymys,inho,häpeä....? 

Meinasin kirjoittaa vielä että masennus vaikka ei ole tunnetila vaan vakava asia. Itsellä oli syksyllä ja talvella masennus. syksyllä pahempi, mutta onneks rakkaat ystäväni potkivat minut ylös ja olen jälleen omilla jaloillani pystyssä. Kiitos rakkaat! <3 

Tällä hetkellä kaikki on hyvin suurin piirtein. Koulun vaan  joudun valitettavasti lopettamaan mikä harmittaa todellla paljon. Selkä ei vain kestä tätä alaa eli leipuri-kondiittori. 

Onnellinen olen siitä että miten olen saanut erään kaverini takaisin ja seon nykyään enemmänkin kuin kaveri, ystävä ja ehkä saman ikäinen veli :) mutta pelottaa että hän ajattelee jotenkin toisin mitä en oikeasti halua. ei taas niin että kun minä en ole kiinnostunut niin hän on...

Eräästä miehestä välitän liikaakin... Vaikeaa nähdä jo senkin takia,mutta myös siksi että tiedän asioita mikä murtaisi hänet.. Enkä halua sitä hänelle juuri siksi koska välitän hänestä todella paljon. Ennen olin kiinnostunut, sitten huomasin tykkääväni hänestä jonka jälkeen tänä viikonloppuna huomasin olevani todellakin ihastunut häneen. Tai siis tämä viikonloppu varmisti sen todellakin.Ja kun rupeaa ajattelemaan liikaa jos sattuu näkemään tämän miehen ja katseet kohtaa pitemmäksikin aikaa niin ärsyttää todella kun heti päässä miettii kaikenlaista. Kunpa joskus tulisi selvyys...

KESÄ on tulossa onneks, pääsee eloon!!! <3 Tänä kesänä on paljon mitä oottaa: tivolin työt (ehkä) isosmaailmaan palaaminen, tukholman reissu kaverin kanssa ja kuopiorock :)