Siinä se kesä oli ja meni. Syksy on vaikka kauan meni ennen kuin hyväksyin sen tosiasian. Miullakin alkoi koulu :) jännää oli mennä kouluun niin pitkän ajan jälkeen. Hauskaa tuolla on ollu leipoo kaikkee :)

Sitä olen ihmetellyt kuinka ihan tuntemattomasta miehestä on tullut minulle hirveän mukava kaveri :) juteltu ollaan paljon ja sille voin puhua omista asioistani niin luontevasti :) Miulla on aina ollut mies puolinen juttukaveri kenelle oon voinu puhua asioistani, on miulla vielä kaveri jolle oon aina puhunu mutta sen muutettua jutteleminen on jäänyt vähiin vaikka yhteyttä pidätään vieläkin,

Voispa jotkut tunteet tukahduttaa... Yllä mainitulle ihmiselle olen kertonut henkilöstä josta olen tykännyt jo kauan ja senkin kertonut mitä tämä henkilö vastasi siihen kun kerroin että välitän hänestä,  tää juttukaveri on sanonut että unohda tollanen jätkä!!! voi kunpa se olisikin niin helppoa,,,,,